Sahih Al Bukhari, Chapter#13 Hadith#38 حَدَّثَنَا مُسْلِمٌ، قَالَ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنِ الأَسْوَدِ، عَنْ جُنْدَبٍ، قَالَ صَلَّى النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَوْمَ النَّحْرِ ثُمَّ خَطَبَ، ثُمَّ ذَبَحَ فَقَالَ " مَنْ ذَبَحَ قَبْلَ أَنْ يُصَلِّيَ فَلْيَذْبَحْ أُخْرَى مَكَانَهَا، وَمَنْ لَمْ يَذْبَحْ فَلْيَذْبَحْ بِاسْمِ اللَّهِ " Narrated By Jundab : On the day of Nahr the Prophet offered the prayer and delivered the Khutba and then slaughtered the sacrifice and said, "Anybody who slaughtered (his sacrifice) before the prayer should slaughter another animal in lieu of it, and the one who has not yet slaughtered should slaughter the sacrifice mentioning Allah's name on it." حضرت جندب رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ انہوں نے کہا: نبیﷺ نے عید الاضحیٰ کے دن نماز پڑھائی۔ پھر خطبہ دیا پھر قربانی کی اور فرمایا جس شخص نے نماز سے پہلے ذبح کیا ہو وہ اس کے بدلہ دوسری قُربانی کرے اور جس نے ذبح نہ کیا ہو وہ اللہ کے نام پر ذبح کرے۔
Popular posts from this blog
कुर्बानी और कुर्बानी का जानवर
जब कोई इनसान कुर्बानी की नियत से जानवर पालता है और उसके खाने पीने का खयाल रखता है तो उसे उस जानवर से लगाव और मुहबबत हो जाती है।एक दिन ऐसा आता है कि उसी जानवर को खुद अपने ही हाथों अल्लाह की राह में कुर्बान कर देता है। यही वह कुर्बानी है जो अल्लाह को पसंद है। कयों कि अल्लाह तआला ने बड़ी आरजुओं के बाद ईबराहीम अलैहिससलाम को एक सालेह फरजनद अता फरमाया और उसी की कुर्बानी मांग ली ।दोनों बाप और बेटे अल्लाह के हुक्म की तामील में निकल पड़े । ईबराहीम अलैहिससलाम ने जैसे ही बेटे को जमीन पर लेटा कर गले पर छुरी चलानी चाही फौरन अल्लाह के तरफ से आवाज आई कि ऐ इब्राहीम तुने खाब को सच कर दिखाया। यानी इब्राहीम अलैहिससलाम आजमाईश में कामयाब हो गये और इसमाईल अलैहिससलाम के बदले दुमबा जिबह हुआ।अल्लाह तआला ने इसी इब्राहीम अलैहिससलाम की सुननत को उनके बाद आने वाले लोगों में जारी फरमा दिया। कुर्बानी का मकसद । अल्लाह ताआला का कुरबत हासिल करना है। कुर्बानी का जानवर कैसा हो? कुर्बानी का जानवर सेहत मंद हो।सिंग टुटा न हो । ल॔गड़ा न हो । काना न हो । और इतना कमजोर न हो कि हड्डीयों में दम ही न ...
Sahih Al Bukhari, Chapter#13 Hadith#24 حَدَّثَنَا مُحَمَّدٌ، حَدَّثَنَا عُمَرُ بْنُ حَفْصٍ، قَالَ حَدَّثَنَا أَبِي، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ حَفْصَةَ، عَنْ أُمِّ عَطِيَّةَ، قَالَتْ كُنَّا نُؤْمَرُ أَنْ نَخْرُجَ يَوْمَ الْعِيدِ، حَتَّى نُخْرِجَ الْبِكْرَ مِنْ خِدْرِهَا، حَتَّى نُخْرِجَ الْحُيَّضَ فَيَكُنَّ خَلْفَ النَّاسِ، فَيُكَبِّرْنَ بِتَكْبِيرِهِمْ، وَيَدْعُونَ بِدُعَائِهِمْ يَرْجُونَ بَرَكَةَ ذَلِكَ الْيَوْمِ وَطُهْرَتَهُ. Narrated By Um 'Atiya : We used to be ordered to come out on the Day of 'Id and even bring out the virgin girls from their houses and menstruating women so that they might stand behind the men and say Takbir along with them and invoke Allah along with them and hope for the blessings of that day and for purification from sins. اُمّ عطیہ سے روایت ہے انہوں نے کہا: (آپﷺکے عہد میں) ہم کو عید کے دن نکلنے کا حکم ہوتا، یہاں تک کہ کنواری عورت بھی پردے میں سے نکلتیں اور حائضہ بھی نکلتیں، وہ لوگوں کے پیچھے رہتیں، مردوں کے ساتھ تکبیریں کہتیں اور ان کی دعا میں شری...
Comments
Post a Comment